Ella & Maja

Alla inlägg under mars 2011

Av Ella & Maja - 29 mars 2011 20:35

Hallå allihopa!   


Idag har jag och Ella vart på ridskolan och hoppat.   Jag red Sunlight och Ella red Graham. Det gick väl bra. xD Vi hoppade studs (flera hinder som står i rad) och så hoppade vi en oxer (ett "dubbelhinder").


Sen när jag kom hem gjorde jag läxor, trist! -.-


Ha det så bra!! / Majzan  



Av Ella & Maja - 28 mars 2011 14:20

Tjaa, Idag har varit en jätte slö dag... -.- xD Har inte ens gjort mig i ordning! xD skippade frukosten och åt lunch istället   

Jag har bara slappat i sängen med datan och så har jag gosat med Lilja & Mango också   


Jag kommer att lägga upp bilder från stallet (Överby) Snart   


Men nu ska snart Maja komma!  


zez! // Elliz    

Av Ella & Maja - 27 mars 2011 19:41

Hejsan allihopa!


Jaha, då var det Söndag då. Helg!  


I morse gjorde jag först lite trååkiga läxor, och sedan gick jag ut en liten stund.


Efter lunchen följde jag med Ella till hennes mammas ridskola. Och det var såklart kul!    Vi tog en massa bilder på hästarna i hagen (och på oss själva xD) men tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder nu för dom är på Ellas mobil, men det kommer!!!


Sen när jag kom hem gosade jag lite med Simba, städade, åt middag och tittade lite på TV. Och nu ska jag gå och duscha.


Men zez!

//Majzan <3 ;) 

Av Ella & Maja - 26 mars 2011 10:43

Zorry! Att vi inte har skrivit på ett tag... 


Nu har jag precis ätit frukost! xD

Men nu måste man börja med dem där skit läxorna igen! -.-

Det är hur mycket som helst! -.-


Men snart får jag en kompis!  

Och ikväll ska jag hem till Maja  


// Elliz      

Av Ella & Maja - 22 mars 2011 20:36

Tjoo! Idag har jag varit på ridningen (hoppningen) det var kul  

Men jag fick Rocky... och han är så stor så jag kanppt kan rida honom...   Jag når typ inte ner till skänklarna... xD och det kan ju vara bra! xD


Sen kom jag hem och började med dem där dumma läxorna!   


Men nu måste jag gå noch duscha! zez!


Kramizz // Elliz       

Av Ella & Maja - 21 mars 2011 16:35

  Hejsan svejsan!!


Då var det Måndag igen då.. "/ Så idag har vi självklart vart i skolan. xD Efter det gick vi hem till Maja och facebookade.


Nu håller Ella på att föröka ta en bra bild på Simba. Hihih xD !!




Sen ska vi nog gå över till Ella och leka lite med Lilja och Mango. Och då får Maja ju träffa mössen, som Ella har vart snäll och passat medans Maja var borta i Sydafrika. Fast hon har fortfarande inte hämtat hem dom än.       

Bilden är på när hon är i min lillasysters dockskåp.   Sööt


Hejdå!! //Elliz och Majzan   

Av Ella & Maja - 20 mars 2011 17:27

I have so boring......


Jag vet inte vad jag ska göra.... Vill bara att det ska bli sommar.... Jag är så trött på vintern... -.-

men det har varit en fin dag   fast det blev en kort promenad...


// Elliz   







Av Ella & Maja - 20 mars 2011 12:04

Hej hej!!!   


Idag har jag gjort läxorna, trååkigt -.-   , och efter det gick jag ut lite på tomten men min katt Simba   . Fast han gick in i bastun i stället och somnade på en stol.   Latmask!!! XD


  


Nu ska jag snart äta lunch.. Men zez!!   


// Majzan   

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards