Ella & Maja

Alla inlägg under september 2012

Av Ella & Maja - 30 september 2012 21:39

Berättar om tävlingsdagen imorgon! :)

Av Ella & Maja - 29 september 2012 21:11

Är sjukt taggad för imorn! Men hinner inte att skriva om dagen nu tyvärr.. Haha har sadeln med hem, jaoww, har värsta snögga sadeln juue :O <33
-Ellah

Av Ella & Maja - 29 september 2012 17:00

Ridhjälm:



Horka

 


Tävlingskavaj:

                                           Kavaj Basic CRW®  499:-


Ridstrumpor:


                                           Ridstrumpor CRW®   99:-



Schabrak:

                        Allroundschabrak Silver Showmaster®   299:-

Manrosetter:

  (mörkblåa)  eller      Manrosetter Rutan 16st/ f Hansbo

                                                      

 

 

Av Ella & Maja - 29 september 2012 10:36

Kom precis hem från stallet, jag hade morgonfodring idag så gav hästarna mat, fixade täckesservice och släppte ut alla hästarna och gav Bob (katten) mat. :) Men nu är jag på väg till hästaffären. Ska köpa ett nytt hönät, haha, har tappat bort mitt förra.. :P
Haha snygg outfit, jeans, HV Polo ridstrumpor och converse xP
-Ella

Av Ella & Maja - 28 september 2012 20:20

Stickad tröja från Kappahl
Byxor - H&M
Jacka - H&M
Väska - Louis Vuitton
Parfym - Calvin Klein, forbidden euphoria, 355:-
Naglar - lösnaglar från Italien

Av Ella & Maja - 28 september 2012 20:00

Har köpt ett nytt schabrak till Sonic från Hööks. Har ju skrivit förut att jag skulle vilja ha ett schabrak som är blått/marinfägat eftersom att jag har bland annat ridbyxor, ridhandskar, ridstrumpor, spö och manrosetter i den färgen. Så det skulle macha väldigt bra! 

Detta schabrak blev det:

Älskar det, så himla fint! Allt från JH-collection är typ fint (haha) men har verkligen älskat detta schabrak ända sen det kom ut. Och nu är det mitt! 

Kommer nog att passa superbra på Sonic, snyggt också att det är lite brunt också för Sonics ena träns är ju brunt och sadeln är lite brun. Sen är det lite guldfärgat i kanterna precis innanför det bruna och på själva märket, och det kommer passa bra till Sonics dressyrträns som har guldspännen och pannbandet är lite guldigt. 

Det finns också i brunt, men jag kände att dels har jag redan två bruna schabrak och sen tycker jag att det marinfärgade var snyggare. Men såhär ser det bruna ut i alla fall:

Fast jättefint det också!


Jättenöjd i alla fall. Ska fota Sonic sen i hans nya schabrak så får ni se. Kommer bli jättefint tror jag! :D


Om ni vill köpa det eller läsa mer om schabraket så klicka här! Priset är 369:-

Av Ella & Maja - 28 september 2012 17:54

Kom precis ut ur en varm dusch, härligt! :)

Idag har jag och mamma vart i stallet. Vi red ut och galopperade lite i backar och lite annat. Det var kul och Sonic var ganska framåt. Dock regnade det lite vilket inte var lika kul, blev blöt och iskall!

Men nu är jag hemma igen dårå... Ska bara slappa helt ikväll, ha fredagsmys med familjen! Är ganska trött så det blir nog en ganska tidig kväll tror jag. Måste få sova ordentligt, på söndag måste jag vara pigg!

 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards