Ella & Maja

Alla inlägg under juli 2011

Av Ella & Maja - 31 juli 2011 12:15

 



         

Av Ella & Maja - 31 juli 2011 08:45

 

/´Maja

Av Ella & Maja - 30 juli 2011 17:56

Nu sitter jag i bilen igen xD 

Jag, min mamma och min lillebror är på väg till Dalarna! ;D (till sommarstugan) min kusin Sara är också där :D <33

Innan vi åkte rensade jag buren åt Lilja och Mango, och gosade med dem ;) <33 Saknar dem redan... <333 Älskar er!! <3 :D <3


Har inte så mycket mer att blogga om... Ska nog lägga ut lite mer bilder på Gibbo! Och kanske köra några hissar och dissar! ;)


//Ellizen! <3

Av Ella & Maja - 30 juli 2011 17:42

Jag har ganska tråkigt nu, vet inte vad jag ska skriva om. x) Har ni förslag så komentera! ;)


Vad tycker ni om nya grafiken? Vi har inte fått så många komentarer, skulle vara glad om vi fick några fler! <3


Vad vill ni läsa om? I höst när vi får våra ponnyer finns det massor med saker vi kan göra! Ni får bestämma... Vill ni att vi tar mycket kort när vi rider? Vill ni att vi kanske gör videoinlägg när vi är i stallet och berättar? Eller vill ni bara att vi skriver vanligt? Nu har du chansen att påverka! Så passa på och tala om vad jusst du vill läsa om! <3 Vi behöver er hjälp för att göra bloggen ännu bättre! x) <3


/ Maja<3



Av Ella & Maja - 30 juli 2011 14:07

Ska gå ner och bada och sola nu! :D ses <3


// maja <3

Av Ella & Maja - 30 juli 2011 13:39

Nu är jag nöjd, för jag har städat HELA ryktlådan jättenogrant! :D Först försökte jag dra ut alla hårstrån ur borstana. Sen fyllde jag en stor hink med varmt vatten och diskmedel, där la jag i alla borstar, mankammar, hovkratsar o.s.v Efter det diskade jag hela ryktlådan med diskmedel, Nu håller den på att torka. :)

Jag tänkte att det skulle kunna vara bra att göra rent den nu, för imorgon åker jag till Småland/Östergötland där mina kusiner, farmor och farfar bor. Jag ska vara där en vecka, till nästa söndag. Sen, veckan därpå ska vi åka till Evlinge och göra i ordning till hästarna! :D Jag längtar jättemycket! <3


Fortsätt att komentera nya sommar grafiken! ;P <3

 

/ Maja <3

Av Ella & Maja - 30 juli 2011 13:26

Hej hej! Först på förmiddagen så duschade jag och gosade jag lite med Lilja och Mango :) <3Senare kom pappa över för han fyller år! ;) så vi käkade lunch och så öppnade han paketen, Han fick: choklad formar, en sten där det står: Pappa <3, ett Paraply och en bok. :)Och nu sitter vi och fikar med mammas halvbror och honoms fru, typ xD vi visste inte att dem skulle komma! x)// see you later allegater!!

Av Ella & Maja - 30 juli 2011 11:45

 


 

 



 

 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards