Ella & Maja

Alla inlägg under juni 2011

Av Ella & Maja - 30 juni 2011 18:43

Hej jag visade Maja sommarstugan, på MSN!! Det var dålig bild och teckning och så hackade det ganska mycket..   Men jaja hon såg ändå! xD

Men jag vet inte om jag ska bada eller inte.. för det börjar bli lite molnigt..

Nej jag skiter i i att bada! x)

Men har inget att göra... Har någon något tips??   xD


Men jaja, zez! xD

// Ellizen!!

Av Ella & Maja - 30 juni 2011 16:42

Hej igår kom jag ju upp til min sommarstuga!     

Men idag har jag mest slappat.. Det är ju gött det med!     xD

Och så har jag ju såklart badat i sjön!! ;D

Men sen så fick min låtsas morfar motor stopp när han var inte och fiskade med flotten x) haha xD Så min kusin Daniel fick hämta honom!! Haha xD

Men nu sitter jag i solen och göttar mig, det ää najs!! <3


Men vi sess!! 


//kram Elliz <3



Ps. bara två dagar kvar till ridlägret!! :D

Av Ella & Maja - 30 juni 2011 10:42

Hej! :)


Ja, jag är sjuk. :( Ont i huvudet och har feber... Fast det var värre igår! Jag hade en kompis här och jag kände mig jättetrött...   Sen när hon hade gått hem fick jag ont i huvudet också. Jag hade feber så jag gick o la mig o somnade direkt. Idag mår jag bättre men har fortfarande feber...   Jag MÅSTE bli bra till ridlägret på Lördag!!!


Sorry för att  jag aldrig bloggade igår.   


Vi var på Långsunda för sista gången igår morse, då var jag inte sjuk än. det var kul, vi redut fast jag blev väldigt allergisk för växterna o så.. x)


// En sjuk Maja "/ <3

Av Ella & Maja - 29 juni 2011 15:05

Hej! Idag var jag, Maja och Helena på Långsuda! Det var sista gången idag.. Men nu sitter jag i bilen, jag ska provrida på Grällsta! Det blir nog bara två hästar jag och min mamma kommer att provrida.. Men jag ska ju provrida Gilbert och Rasken också på Karlshem, och dem verkar ätte fina!  Men jaja, det är ju ändå på väg upp till dalarna   för jag, mamma och min lillebror Martin ska upp till stugan! Och där kommer våra kusiner också vara!    

Sen på lördag morgon ska jag  och mamma åka hem igen för vi måste hämta Majzan och Helena, för dem har ingen bil och vi ska ju till Karlshem då!! Lägret börjar kl: 12:00   LÄNGTAR!!    <3333333 :D <3


Men nu är vi snart framme zez!! 

Kram Ella <3

Av Ella & Maja - 28 juni 2011 23:41

Ska gå och lägga mig nu, när jag har gjort mig iordning. Är jättetrött!   

Jag har vart ute med min lillasyster och hoppat studsmatta hela kvällen. x)


Imorgon ska jag till Långsunda (sista gången "/ ) med mamma o Ella.   Vi ska åka på morgonen så måste sova nu! xp

Men jag bloggar efter det!   


Godnatt alla bloggare!! :D

 

// maja <3 :)

Av Ella & Maja - 28 juni 2011 19:23

Ska på restaurant nu, vi ska fira att min lillebror fyller år idag.   Bloggar mer sen ikväll!   


Fortsätt att komentera sommar grafiken! och ge gärna tips och förslag! :)

 

// Maja <3

Av Ella & Maja - 28 juni 2011 19:09

Förra månaden hade vi 147 besökare!!!   Tack så jättemycket!!!   

Den här månaden har vi hitils haft 142 besökare!!!   Tack, tack, tack!!!   

Det är ju jättebra!!! Eller vad tycker ni??   Vi måste försöka slå förra månaden, alltså ska vi försöka få över 147 besökare.  Vi måste då få minst 6 besökare på 2 dagar! :) Men det klarar vi ju, eller hur?   


TACK ALLA NI SOM BESÖKER OCH FÖLJER VÅR BLOGG!!!   Vi uppskattar det verkligen jättemycket!

OCH TACK FÖR ALLA FINA KOMENTARER SOM VI HAR FÅTT!!!   

OCH FRÅGOR!!   TAACK!!   


Om du har en fråga,   så så fråga på!!! Vi tar imot alla seriösa sorters frågor, så fråga!!   

Och tyck gärna till om grafiken genom att komentera!! Det är jättekul att få komentarer och frågor!   


FORTSÄTT BESÖKA, FRÅGA OCH KOMENTERA VÅR BLOGG!!! :D <3 <3 <3 <3 <3

Av Ella & Maja - 28 juni 2011 18:38

Helloj!   


Idag fyller min lillebror år, så jag o min familj åkte till "Tom Tis Experiment".  
Det var kul där!  Fast "fritt fall" var inte öppet som förra året när vi var där. "/ Synd... :(


Sen på vägen hem köpte vi en spel grej men 100 spel på som är jättekul!   Min lillebror fick en sån i födelsedagspresent och jag o min lillasyster köpte också en sån att dela på. :P

   Nice vaa?? ^^

Sen köpte jag också en nyckelknippa som man kan ladda över 50 foton på och visa. :) Den är smart faktiskt ;)


Sen köpte vi en "tårta" åt min lillebror också.  Den ska vi äta efter middagen, när vi har vart på restaurant.   MUMS!! xD <3

 Hoppas att ni blir suktade, mohaha   

hahah nej skojja bara xD 


Fortsätt att komentera nya sommargrafiken!!! :P

 

// maja <3

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards