Ella & Maja

Alla inlägg under maj 2012

Av Ella & Maja - 31 maj 2012 17:03

Idag efter skolan hade jag utvecklingssamtal och sen skulle jag till tandläkaren. När jag kom hem igen så gjorde jag klart ina inbjudningskort till min födelsedagsfest som jag ska ha den nionde juni. Det ska bli kul! :) Kommer bjuda alla tjejer i min klass och så får dom som vill sova över också, så kommer vi bada, titta på film och så.

Men nu ska jag checka lite bloggar. ;)

    

Av Ella & Maja - 31 maj 2012 16:37

Japp, idag har jag varit i skolan, vi har haft lite egetarbete och så. Sen efter lunchen åkte vi och badade, det var lixom som en idrottslektion, vi skulle simma 12 längder bröstsim och två längder ryggsim, men eftersom vi bara badade 40 minuter hann man inte med så mycket annat. Men själva simmningen slutade klockan ett, och vi fick sluta efter det! :D så jag var hemma ungefär 14:40! Vilket var  jätteskönt för i vanliga fall slutar vi 3. 

Men vid halv 6 så ska jag gå och klippa mig, hade bara tänkt att toppa håret, men får se vad det blir! ;)

 


Av Ella & Maja - 31 maj 2012 13:15

Bara jag som älskar Funny Cats videos? Haha, katterna är så söta, och roliga! :p


 

Av Ella & Maja - 31 maj 2012 11:30

 

Av Ella & Maja - 31 maj 2012 10:15

Just nu håller vi på med att arbeta färdigt med de saker som vi har kvar att göra i skolan, och jag håller på med en bokrecension. Boken som jag har läst heter "Fri som fågeln" ifall ni undrar. ;) Men jag tycker att den e ganska bra, så jag rekommenderar den för dom som gillar hästar.

Kanske ser lite barnslig ut, men de e rätt bra faktiskt ;P

Men måste fortsätta jobba nu! 

 

Av Ella & Maja - 31 maj 2012 09:59

Igår hann jag aldrig blogga när jag kom hem från stallet... Men jag var där med min mamma, vi började med att ta in alla hästarna i stallet, och sen jag red Sonic ganska kort på paddocken, för jag var så himla trött..! Och min mamma red Bronco också ett tag på paddocken. Men det gick bra! ;)

Bronco igår <3


 

Av Ella & Maja - 30 maj 2012 18:39

Vi fick sluta 14.15 i skolan, så det var skönt. :) Sen när jag kom hem så gjorde jag läxor, spelade Sims, var ute och hoppade studsmatta med min syster och åt middag. Nu sitter jag bara här och vet inte vad jag ska göra, kommer inte på något... x) Ska kanske titta på film eller hoppträna Simba lite.  

 

Av Ella & Maja - 30 maj 2012 17:30

Flugspray till Bronco som hjälper även hjälper mot stickande insekter. 299:-

Gummisnoddar till mina stigbyglar. 10 :- för 2 st.

Tvättmedel till skodda ridbyxor.

Shorts från Gina Tricot 249:-


 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards