Ella & Maja

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ella & Maja - 31 oktober 2011 12:45

Hejsan! Nu ska jag äta lunch. :) Har haft en bra dag hittills, hoppas att ni oxå har haft det. ;)


Paradise Lago Taurito - Bild 25


Ha det bra! :D


//Maja <3

Av Ella & Maja - 30 oktober 2011 10:41

                                                          

1. Pessoabett, för att han kan dra iväg när man rider ut.

2. Martingal så attt han ej drar upp huvudet när man rider ut.

3. En ny sadelgjord för att den andra var för stor.

4. Benreflexer. 




// Ella

Av Ella & Maja - 30 oktober 2011 09:05

    ProduktbildProduktbild      Produktbild                Produktbild                    



//Ella                                       

                                                     

                              

Av Ella & Maja - 29 oktober 2011 19:45

Hej! :)


Hoppas att ni har haft en bra dag.


Och ha en fortsatt trevlig kväll!

Paradise Lago Taurito - Bild 26


//MAJA

Av Ella & Maja - 29 oktober 2011 08:04

Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag.. Har haft så jävla mkt att göra!Igår skulle jag och min mamma ha ridit men mamma är jätte förkyld så hon ville inte rida.Så jag red Bronco istället ;) vi gick bort till en sommarhage där dem har byggt terränghinder. Men det var jätte blött så jag hoppade bara ett litet lågt hinder. När jag travade lite där så började han mini stegra sig flera gånger... Jag tror att han tyckte det var obehagligt eftersom det var så halt/blött... Men vann över honom till slut haha..Sen red jag på volten han gick superfint!!! Är jättenöjd! Tränade på galoppen också och den blev också bra! ;)ha det bra!//Ella <3

Av Ella & Maja - 27 oktober 2011 15:15

Hej! Igår kom jag fram till hotellet! Jag hinner inte blogga så mycket men här är en bild på hotellet! ;)


Paradise Lago Taurito - Bild 3


ses <3


//majaa <3

Av Ella & Maja - 25 oktober 2011 19:45

Ja, imorgon åker jag till Gran Canaria. :D Jag kommer trodligtvis inte att kunna blogga så mkt, men några korta bildinlägg ska jag försöka göra. ;) Jag får blogga mer när jag kommer hem sedan, jag är ju bara borta en vecka. Ella får sköta den mesta uppdateringen här så länge. :)

Men här får ni en film från hotellet!


Hejdåå!


//maja

Av Ella & Maja - 24 oktober 2011 21:45

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards