Ella & Maja

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Ella & Maja - 12 april 2011 20:56

Tjoo!

Idag fick jag Gra Ham!   har hoppat honom tre gånger på raken nu, ska nog börja hoppa honom ett tag. Han kan vara lite tvekig på hinder och han kan vara ganska slö... Men idag gick det jätte bra! 

Gra Ham:   

 

vi jobbade med att räkna galopp språng. Öka stegen och ta kortare galopp språng. Det var kul. Irene (våran ridlärare) var inte här idag så vi fick ha en som heter Paula.



Ha det bra! // Elliz   

Av Ella & Maja - 12 april 2011 18:52

Hej hej!   


Idag har jag vart i skolan som vanligt.  Och idag  var Ellas första dag i skolan (hon har varit i Rom, Italien). Så det var kul!   Jag fick ett armband av henne som det stod "Rome" på. <3 Hon hade ett likadant fast lila (mitt var lite rosa färgat). Det  är nästan som kompisarmband.   


Efter skolan red vi. Jag red Sunlight och Ella Graham. Det var kul!   


Nu har vi gäster här, fast det är ingen speciell kompis till mig för då vore det lite kansigt om jag satt vid datan, hehe.  xD   

Jusst nu håller jag på att gosa med Simba och vänta på maten, för vi ska snart äta hembakad pizza, mm!


// Simba    och Maja   


 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards