Ella & Maja

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Ella & Maja - 3 september 2011 18:24

 




 

           

-Smarta! :) och faktiskt ganska snygga :P






 

 

Av Ella & Maja - 3 september 2011 18:10

...jag hann verkligen inte blogga igår. "/ Först var jag i skolan, sen hos tandläkaren och sen på kvällen kom Aud och hämtade Penny. jag har ju haft Penny tills igår, då fick jag min nya häst. :DD

Om någon ska hyra Penny från Karlshem så komentera gärna! :) Jag víll gärna veta var hon hamnar.

aww jag kommer saknar Penny, hon är så gulligh! :'(

gud vad fort man fäster sig vid hästar alltså! xo jag fick henne på onsdagen förra veckan, alltså han jag bara ha henne i 9 dagar, och ändå känndes det sorgligt att lämmna tillbaka henne... "/älskar diig Penny

 

Idag har jag vart i stallet hela dagen. x) När vi hämtade hästarna ur hagen så gnäggade min ponni när jag kom för att hämta honom! :') aww lilla sötis


// maja

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards