Ella & Maja

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Bloggplatsens nya app

Av Ella & Maja - 20 augusti 2012 13:00

Stor HISS till Bloggplatsens nya app! Den var verkligen efterlängtad när den kom för cirka en månad sedan och den fungerar jättebra tycker jag. Förutom att blogga med bilder och ladda upp videos kan man kolla sin statistik, läsa och svara på kommentarer, se Bloggplatsens topplista på mest besökta, kommenterade och aktiva bloggar, lägga till sina favorit bloggar och slumpa bloggar. Dessutom kan du som inte har en Bloggplatsen-blogg utan bara läser Bloggplatsen-bloggar använda appen. Jag vet i och för sig inte hur andra bloggportalers appar är, så har inte så mycket att jämföra med... Men tycker ändå att den är väldigt bra. :)

   


Jag använder appen nästan varje dag. Dom flesta inlägg som jag skriver här på bloggen har jag faktiskt skrivit från Bloggplatsens app och inte från datorn. Det är så skönt att inte alltid behöva starta upp datorn för att kunna blogga, utan att man kan göra det lite när som helst, i bilen, på rasten, precis innan man somnar. Ja, hela tiden!

Däremot finns det såklart saker som skulle kunna förbättras, till exempel som att kunna se dagsstatistiken också (man kan bara se månadsstatistiken vilken jag tycker är konstigt...) eller att kunna välja var i inlägget bilden/bilderna ska hamna (nu kan man bara välja om texten eller bilderna ska vara överst).

Men det är värd en hiss i alla fall!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella & Maja - 9 oktober 2013 16:45

Idag ska jag ju rida dressyr, och har känt annars att mina gamla tyglar på mitt dressyrträns glider så lätt ur handen på mig. Men nu har jag fått nya! :) Dom här blev det:     Dessa är det såna här "stoppar" på, så att man får bättre fäste i ...

Av Ella & Maja - 6 januari 2013 11:50

www.ellaahh.blogg.se LÄS ALLIHOPA!!! :D <3

Av Ella & Maja - 6 november 2012 19:03

/Maja

Av Ella & Maja - 20 oktober 2012 18:13

Nu kan ni även hitta mig på www.majapeterssons.blogg.se. Ha det bra! :D ...

Av Ella & Maja - 12 oktober 2012 20:38

Idag va jag hemma från skolan hade migrän och ont i huvudet. Men känner mej bättre nu. Vill bara tacka Maja för att du tog hand om Bronco idag! Älskar dej bästis! :* Saknar min polle som fan <333 - Ella ...

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards