Ella & Maja

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Ella & Maja - 14 mars 2012 14:40

 Jag har verkligen inte bloggat på jättelänge... :( Okej, typ två dagar (det i måndags var tidsinställt), men ändå. ;P

Men nu tänkte jag berätta lite om vad som har hänt på dom här dagarna som jag inte har bloggat på!

Måndag: Efter skolan gick jag hem och spelade Sims 2. x) Sen gick jag med familjen och åt på Indisk restaurang.

Tisdag: Jag och Ella åkte till stallet efter skolan. Vi red barbacka och det var jättekul (fast man fick ont i rumpan... :P). Sen var vi på Grönt Kort-kurs på Enskede ridskola.

Idag: I skolan hade vi ett nationellt prov i matematik. Sen hade vi ganska mycket fritt. =) Jag ritade.


 

Hade ingen passande bild, så det fick bli en på Penny (och Elvira i bakrunden) som jag och Ella hyrde innan vi fick Sonic och Bronco...

 

Av Ella & Maja - 14 mars 2012 13:30

Ja, vi ska flytta våra hästar till ett annat stall som heter Koviks Ladan. :D Den 31 mars flyttar vi dom. 

Koviks Ladan ligger bredvid två andra privatstall och alla tre stallen delar på ett ridhus, som vi kommer kunna rida i! ;)

På Koviks Ladan är det ett stort stall med tio stycken boxar, och sen ett till stall som sitter ihop med det andra fast det har egen ingång och så, man måste gå ut för att komma in i det, det är lite som ett eget stall och har bara två stycken boxar. Och det ska vi få stå i!!! Vi kommer alltså att få ha våra hästar i ett "eget" stall, fast det hör ju till det andra. ;) 

Vårt "egna" stall :P Det sitter ihop med det andra, fast ingången till det är längre bort till vänster. ;) Hagarna är bakom bilen ungefär...

'

Utanför ridhuset.


Det ska bli jättekul! Speciellt att få som ett eget stall ;P Nice nice nice!!!


/Maja & Ella

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards