Ella & Maja

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Ella & Maja - 5 oktober 2011 21:15


Godnatt!

Ska sova nu, en annan gör redan det.. ^x)

// Maja

Av Ella & Maja - 5 oktober 2011 20:42

Har fixat kategorier för bloggen, så nu blir det lättare för er att läsa den! =) Ni kan också välja om ni bara vill läsa om speciella saker. ;) Lyxigt vaa?? x) Skojja bara <3 Men här är lite vad som finns i de olika kategorierna:

*Allmänt: Frågor, övriga inlägg mm...

*Elmaz: Inlägg som jag och Ella har gjort tillsammans och lite annat som rör bloggen. ;)

*Ellas inlägg: Ja, Ellas inlägg helt enkelt x)

*Majas inlägg: Min egna kategori för mina inlägg! :)

*Hiss & diss: Våra "dagens hiss & diss" -inlägg :)


Jag håller på att lägga in alla inlägg  i deras kategori så jag är inte klar än. ;) Hoppas ni gillar dom nya kategorierna! :D <3



// Maja <3

Av Ella & Maja - 5 oktober 2011 19:36

Idag efter skolan åkte jag till stallet med mamma. :) Vi red ut på andra sidan stor vägen och det var jättekul! :D// maja

Av Ella & Maja - 5 oktober 2011 16:31

Imorgon så ska jag provrida Bronco! För att Vi skulle ju egentligen inte haft Elvira... Och jag är inte SUPER nöjd med henne :P så hon som vi hyr av erbjöd Bronco åt mig :) 


Här kmr lite fakta och bilder på honom ;)


Bronco
Knabstrup/connemara på 147 cm, maxvikt 60 kg. Bronco är en härlig
allroundponny som både hoppar bra och kan gå dressyr. Han är personlig,
lätthanterlig och har lagom mycket motor. Bronco har tävlat i hoppning på
LC-LB nivå, och i LB dressyr med flera placeringar. Hyrs bara ut till ryttare med
tillgång till tränare och ridhus. Trafiksäker och lättlastad (men behöver åka brett).



Vet inte vem det är som rider men bry er inte om henne x) titta på ponnyn istället! :P ;)


Här kommer en liten film med en som hede honom på ett ridläger! ;)

//Ella

Av Ella & Maja - 5 oktober 2011 16:06

Måndag: i måndags var jag i skolan, men Maja var sjuk :( 

efter skolan gick jag hem med en klasskompis ;)

Medryhttarna var där.

Tisdag: Jag och Maja åkte buss till stallet direkt efter skolan. :D


Onsdag: Idag har det varit en vanlig skoldag, när jag kom hem gjorde jag smoothie :) 

Maja åker till stallet med sin mamma.

Torsdag: Ska åka och provrida Bronco :D

Medryttarna kommer.


Fredag: åker med mamma till stallet :D


Lördag: Stallet :D


Söndag: Morgonfodring i stallet, Irene kommer och har lektion för oss :)


//Ella

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards