Ella & Maja

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Ella & Maja - 27 juli 2011 23:59

Hej! Nu har jag äntligen tid att blogga!! xD


Men först åkte vi från Varberg till Tågstationen i Göteborg för att hämta min mammas kompis och en av mina bästisar!! :D <3

Sen åkte vi till hotellet och lämnade in våra bagage, och sedan gick vi och åt lunch, efter det gick vi till Universeum!! Det var jätte kul där! ;) (bilder kommer kanske sen) När vi var klara på Universeum så gick vi till hotellet, det är jättefint och lyxigt här!! Det är ett jätte fräscht rum och man har världens utsikt!! o den är väldigt fin! ;) man kan lixom se Ullevi! x) och så tar det bara typ 7 minuter att gå till Liseberg och Universeum ;)

Sen gick jag Martin och mammas kompis Maria ner till Gymmet och tränade :) jag sprang mest på springbandet x)

Vi klockan nio på kvällen åt vi middag, efter det gick vi och badade i bubbelpoolen! det var jätte mysigt och lyxigt där! + att vi var helt själva där! :)


Nästa dag gick vi på Liseberg! :D det var jättekul!! :P såklart! xD heheh.. x)

Vi hade "Quick Pass"!! Det äger verkligen!!

När vi kom hem gick vi alla till gymmet och sen satt vi på hotellet tillsammans och pratade lite och år godis m.m :) så det var gött!


Och idag gick vi på "Feskekörkan"! x) så köpte vi med oss lunch och åt i någon park :)

Sen gick vi mest inne i stan och kollade i affärer m.m :) jag köpte två par skor.

Klockan 4 skulle min bästis och Maria åka hem, men vi ska stanna en natt till för jag Martin och mamma skulle hälsa på min kusin och hans flickvän! ;) Vi hade as kul!! :D <3 Vi åt middag, gick en promenad,spelade Xbox, umgicks och så fick vi massa kläder av dem också!! ;)


Men imorgon ska jag åka åka hem till Stockholm! 


Hare bra!!


//Ella <3

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards