Ella & Maja

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Ella & Maja - 1 november 2011 21:24

Jag är så himla trött på dem här designen nu!! Vi har haft den i evigheter..! Börjar bli riktigt trött på den faktisk!!  



/Ella 

Av Ella & Maja - 1 november 2011 20:41

Tjeeenaaa! Hela förmiddagen åt jag godis och slöade x) Sen duschade jag marsvinen :)


Vid klockan två åkte jag och min mamma ut till stallet. Vi red ganska länge, vi red ut det var jätte mysigt ;) och det blev ganska mycket galopp. 

När vi var klara i stallet så åkte vi till Hööks. Jag köpte:


(till att smörja sadel och träns, 49:- ) (skimmel schampo bra att ha till Bronco eftersom han är vit för det mesta 59:-

 (tränsreflexer 69:- )

(ben reflexer 49:- )



Och så köpte jag ett par varma vinter stövlar. (men hittade ingen bild på dem, 249:- tror jag att dem kostade.)


Jag köpte inte allt från min "senaste vill ha lista" p.g.a dem här sakerna:

Gummistövlarna fanns inte i min storlek.

Schabraket fanns inte i Broncos storlek.

Dem andra vinterskorna jag tänkte på fanns inte heller i min storlek, så då tog jag dem andra vinterskorna.

Jackan var onödig för jag har en overall, och massa andra jackor typ x)

Ridtäcket kändes också onödigt för att jag har redan ett annat ridtäcke som ser ut så här: 

och den där brösta rexflexen till hästen, kommer att bli konstigt eftersom jag avnvänder martingal. x)



Ha det bra!


//Ella <3


Av Ella & Maja - 1 november 2011 20:25

Hej hann inte blogg igår... ;(

Men igår passade jag Albin, och vid 9:30 åkte jag till stallet med Majas medryttare så red hon och jag tillsammans. :)

Efter jag hade kommit hem gick jag för att möta upp min kompis som kom med tåget. Vi bakade en kladdkaka och gick halloween! Med Albin, hahah x) han hade djävulshorn. x) sjukt gulligt! 

Sen åt vi middag och så, och sen åkte hon hem.. :(


//Ella <33

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards