Ella & Maja

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Ella & Maja - 20 november 2011 21:20

Måndag: Stallet med Majas medryttare.

Tisdag: Stallet med Maja.

Onsdag: Läxor.

Torsdag: inga planer, kanske lite läxor.

Fredag: Ridning med mamma.

Lördag: Ridning med Maja

Söndag: Ridning med Maja, läxor när jag kommer hem.


//Ella <3

Av Ella & Maja - 20 november 2011 08:45

Hej! =)

Ja, igår var jag på Globen Horse Show med mamma, Ella och hennes mamma. Det var jätteroligt"! :D

Först gick vi till  en restaurang och åt middag där, sen tog vi en taxi till Globen. Det började klockan 7. :) Först kom det in en vit häst med vingar och så satt det en flicka med vit klänning på hästen. Här är en bild från google:


Sen var det hopptävling. Och efter den var det ett shownummer med någon som heter Jean Marc Imbert och han hade en isabellfärgad häst med vin´gar som han gjorde massa konster med.

<--Dålig bild på Jean Marc Imbert och hans häst som han gjorde konster med. ;)


Efter det var det fyrspann. Det var typ 4 eller 5 stycken som körde det.

<--Fyrspann ;)

En till hopptävling kom det sen. Och när det var färdigt var det någon som heter Lorenzo som gjorde massa konster med sina 12 vita hästar tror jag att det var. det var jättecoolt! Han har vart med några år tidigare också, men det är lika häfftigt varje gång! :D Om ni aldrig har sett honom så hittade jag den här filmen på youtube, så titta:

Coolt va?? ;)

Ganska dålig film, men hoppas ni såg något. :P

Sen när Lorenzo vaer klar var det julavslutningen tror jag... Det var jättegulligt för det var några jättesmå fallabellor som dom gick med i koppel typ. xD Söött <3


Det var iaf jätt5eroligt på Globen Horse Show. :) Längtar tills nästa år. x)


Idag ska jag till stallet med Ella. ;) Bloggar mer när jag e hemma igen. :P


//MAJA


Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards