Ella & Maja

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Ella & Maja - 3 november 2011 19:56

Hej! Nu är jag i Karlstad hos min kusin Sara :DD <3 Vi har precis ätit lasange.

Och nu sitter vi vid Saras stoora bioduk och bloggar :)

Jag åkte tåg hit, och det kändes som en evighet!! Fast det bara var 2½ timmar -.- 


Vi sitter mest och flummar, men Sara håller på att kommentera typ alla reklamer på internet -.- AS störande! Men Sara sitter såklart och bara skrattar åt mig, och jag dampar loss både på henne och hennes data! XD


Vad har ni gjort idag då kommentera! ;)



/Ella <3

Av Ella & Maja - 3 november 2011 15:45

Jag har haft på mig min fleece som jag har köpt på Hööks hela dagen, den är så skön!


Den här har jag när jag rider:


Den här har jag annars, alltså hemma och i skolan ibland:


Men den finns i lila också, men en sådan har inte jag:


Ortoligt mjuka och sköna! Rekomenderar både till ridning och vardag! ;)

Klicka på länken nedan för att komma till hemsidan!

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=120734&deptid=84&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC


Bilderna är tagna från Hööks hemsida www.hooks.se


//MAJA

Av Ella & Maja - 3 november 2011 14:45

Jag och Simba sitter i mitt rum och spelar Sims. Ja, Simba spelar också :P


 

 

 


Haha xD han ska alltid ta datan ifrån mig! xo


//Maja <3

Av Ella & Maja - 3 november 2011 12:30


//majaa

Av Ella & Maja - 3 november 2011 12:00

Jag är själv hemma för pappa och småsykonen har åkt till farmor och farfar för farmor fyller år, men jag kunde inte följa med för jag och mamma måste ta hand om hästarna. Men idag är medryttarna i stallet och mamma ska jobba heeela dagen för att imorgon kunna vara ledig, för då blir det stallet! :D Hela dagen hoppas jag. ;p Ska försöka ta med kameran och fota lite. =)

Men nu är jag själv hemma, förutom Simba och mössen då. x)

Fast Simba bara slickar sig...  

...sover...

 

...och är trött. x) Titta vad sömnig han ser ut:

 

Och så lägger han sig alltid på min mage. Haha! xD Det tycker han är skönt, fast inte jag. xp


//MAJA och simba!

Av Ella & Maja - 3 november 2011 11:40

Hej! :) Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem igår men det var så sent att jag orkade/hann inte blogga då... ;) Men nu är jag hemma och nu ska ni *äntligen* få bilder från resan. :D Jag är ledsen att ni inte kunnat få dom förns nu, men min lilla data har laggat as mycket hela morgonen, men nu har jag fått igång min stora dator istället... hehe x) Iaf, här får ni bilder från resan! Enjoy ;) <3


Paradise Lago Taurito - Bild 1

Vattenlandet

 

Paradise Lago Taurito - Bild 2

Några rutschkanor :)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 3

Utsikt från vår balkong. :P Vi bodde på nionde vånigen (högst upp)! ;)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 4

En vattenrutschkana x)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 5

En till xp

 

Paradise Lago Taurito - Bild 6

Det här var en av mina favoriter, tratten! :D

 

Paradise Lago Taurito - Bild 7

Den där var också jätterolig. ;)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 8

Några till vattenrutschkanor. x)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 9

En till x)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 10

Den där oranga var också jättekul! :D ..och läskig. xp

 

Paradise Lago Taurito - Bild 11

Här ser man alla dom stora vattenrutschkanorna. Mina favoriter är den ljusgröna och tratten (den ljusblåa runda). ;)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 12

Här är "piratskeppet". Där fanns några små rutschkanor som min lillasyster och min minsta kusin åkte mycket. ;)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 13

Här ser man "piratskeppet" lite bättre och några av dom stora rutschkanorna i kanten. ;)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 15

En bro x)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 16

En till xD

 

Paradise Lago Taurito - Bild 17

Vårt hotell och en liten pool som bara vårt hotell fick använda. ;)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 18

Vårt hotell och "torget" eller vad man ska kalla det. xD Där  fanns massa affärer och sånt. =)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 19

Receptionen x)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 20

Bubbelpoolen :D

 

Paradise Lago Taurito - Bild 21

Här sov min mamma, min lillebror och lillasyster. ;)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 23

Vardagsrummet =)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 25

Matsalen :)

 

Paradise Lago Taurito - Bild 26

Hotellet på kvällen ;)

 

Ja, det var lite bilder från resan. :) Hoppas ni gillade dem! <3


//Maja

 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards