Ella & Maja

Alla inlägg under juli 2011

Av Ella & Maja - 2 juli 2011 11:21

Heej! Nu sitter vi i bilen på väg till Karlshem! Det ska bli JÄTTEKUL och spännande!

Vi skriver mer i kväll!!!


Ella o Maja <3

Av Ella & Maja - 2 juli 2011 10:33

God morgon allihopa!   

IDAG SKA JAG PÅ RIDLÄGER!!!     

Ella är på väg hem från Dalarna, och dom ska hämta upp oss klockan 11.   Det är jättetråkigt att bara vänta!   Det känns som om tiden går mycket långsammare än vanligt...  Jag får försöka roa mig sjäv så länge   xD   


Jag hoppas att jag får Kelly på ridlägret!   Undra vem Ella får...?   Spännande!!   Det kommer att bli hur kul som hällst!!      

Oh, hjälp, snacka om överlycklig   XP    


Hahah gud vad jag har tråkigt xo OJ KOLLA KLOCKAN ÄR KVART I 11!!!    Om en kvart kommer dom!   Otroligt!  


Aja hejdååå xP 

// maja    

Av Ella & Maja - 2 juli 2011 08:33

Nu sitter jag i bilen på väg hem för att hämta Maja för vi ska till Karlshem på ridläger!!   Det ska bli JÄTTeKUL!!

Jag undrar verkligen vilken häst jag kommer att få! 

Och jag ska ju också provrida Gilbert och Rasken nån gång under ridlägret.  


Men bloggar nog mer sen!!


//Elliz

Av Ella & Maja - 1 juli 2011 14:25

Imorgon är det ridläger!!!   Om jag är helt frisk imorgon dåå...   Jo, men jag tror faktiskt det. Jag hade nästan ingen feber idag och känner mig frisk.   Ja hoppas verkligen att jag får Kelly på ridlägret!   


// Maja

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards