Ella & Maja

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Ella & Maja - 7 maj 2011 10:58

Hajj hajj!   


Sorry, jag han inte skriva något igår kväll...   Men igår var jag i skolan först som vanligt. Fast vi hade en vikarie (vår fröken var på möte elr något sådant) och vi fick sluta mycket tidigare än vanligt!  

Sen efter skolan åkte jag till ridskolan. Jag fick rida Rocky.

 

Han är ganska bra.   Lite stor kanske. hahah!!   

Men när vi skulle tränsa honom råkade jag ta fel träns.   Jag tog Neos träns istället för Rockys. Och det värsta var att vi inte märkte det förns efter ridlektionen så jag red honom en hel timma med fel träns...    Obs!! xD 

Men annars var han väl bra och duktig.   


Sen igår när jag kom hem från ridskolan var det bara jag och mamma hemma. Lillasystern och pappa är på Kreta och lillebrorn var hos en kompis som han sov över hos. Så jag och mamma åt först middag och sedan kollade på Talang 2011 och åt chips o godis. Mums!!  



I morse åkte jag också till ridskolan. Jag fick rida Monterey.

 

Monte är bra, lite stark och busig.   Men han är gullig.   Han var duktig och jag fick ner honom lite fint i formen också, speciellt i slutet av lektionen så var han mycket mjuk.   Han var lite busig efter lektionen när jag skulle kratsa hovarna för då nafsade han lite. xD Men annars var han snäll. 


Sen nu när jag kom hem duschade jag. Snart ska vi nog äta lunch och efter det ska vi alla tre in till stan. Lillebrorsan ska på kalas och då ska jag och mamma gå på stan och shoppa lite. ^^


Hejdå zez kompizar ;) xD // majziimajz

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards