Ella & Maja

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Ella & Maja - 8 maj 2011 12:31

Idag åkte min kusin, (Daniel), hans flickvän Lina, Jim deras kompis och August även deras kompis, (fast vi känner dem ju också) men dem åkte iallafall hem idag...    


Vi har haft det as kul i helgen!!    

Igår hängde jag med dem på stan, men först i början så var det Daniel, Lina och Jim som (för dem sov här första natten, på fredagen asså) Sen efetr några timmar kom Andreas min andra kusin och honoms flickvän Sara!   Och med deras hund Leia!!  

Leia: Hon är jätte glad på bilden, man kanske tror att hon inte är

det men hon skrattar bara! xD   


sen kom August och honoms mamma. När vi åt lunch. 


Sen grillade vi allihopa hemma!! Vi hade det jätte kul och mysigt! Sen mökade vi jävligt äckliga mökar så det stank över hela rummet! xD Hahaha!! xD

Vi hade det as kul!! :D  

Men nu hinner jag inte skriva mer... Zez 

// Elliz!!

Av Ella & Maja - 8 maj 2011 10:47

Hallå allesammans!!  


Idag är det Söndag dåh.   Och i natt kom min lillasyster och pappa hem från Kreta. Så i morse när jag vaknade sprang jag upp och krama om henne.   

Sen åt jag frukost och nu gör ja läxor...   Det är as trööökigt!!   Så därför tog jag en liten pause, hehe och skriver lite här istället.

I läxa har vi bland annat att kunna sätta ut alla dom här länderna på en blindkarta: Albanien, Andorra, Bosnien & Hercegovina, Grekland, Italien, Kroatien, Makedonien, Malta, Portugal, San Marino, Slovenien, Spanien, Vatikanstaten och Cypern... -.- Dessutom ska vi kunna ländernas huvudstäder också. Gud vad ja hatar läxor!!  


Sen ska jag äta lunch och efter det ska jag nog gå hem till en klasskompis.  


Men nu måste jag fortsätta med läxorna... 


Hejsvejs!! //Majziingh   

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards