Ella & Maja

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Ella & Maja - 16 maj 2011 19:12

Hey hey!!   


Idag äre Måndag. Booring -.- Vad helgen är kort!!! :O Jag längtar till sommarlovet!


Men idag har jag inte gjort något speciellt, gick hem till Ella efter skolan. Sen klockan 5 fick hon gäster.   Så då gick jag hem och gjorde läxan. -.- Läxor måste nog vara det absolut tråkigaste som finns i hela  världshistorien!!! Själva skolan i sig är väll helt okej, men läxorna... -.-

Men iaf så gjorde jag dom så nu är det klara.   Det är en så himmla skön känsla man får när man har gjort klart läxorna för veckan. Man känner sig liksom fri! ^^ Hahah!! xD


Nu vill jag höra vad ni tycker om den nya grafiken! Komentera!! Och fråga gärna också om det är ngt!! ;D <3

Själv tycker jag nog att nya toppen blev sådär. "/ Helt okej liksom, men ändå bättre innan. Ja, Ella tycker samma sak så vi ska nog göra om den snart igen. Fast i helgen går det tyvärr inte för då ska jag ner till Östergötland/Småland och hälsa på mina kusiner  och min farmor och farfar. Pappa har en stuga där också. Och det ska bli kul att träffa dom, men jag och Ellizen kan ju inte göra om bloggen då och det är ju lite synd... "/ Man kan ju göra det en vardag men det blir nog också lite svårt att hinna med. Imorron bär det ju av till ridskolan och på Onsdag till medryttarhästarna på Långsunda. Torsdag har jag utvecklingssamtal och Fredag ridskolan igen och efter ridskolan åker jag. Man kan ju kanske göra det efter mitt utvecklingssamtal. Fast jag vet inte när det slutar... Kanske blir lite sent men vi får se. ;) Annars blir det nästa vecka. Ni får ta och överleva ändå!! xD ;D Haha!!   


Ja, men lova att komentera ärligt vad ni tycker om grafiken och fråga på bara om ni undrar över grafiken (elr själv´klart över ngt annat okså!!). Måste kila zez <3 // Majzzi majzii <3 ;)

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards