Ella & Maja

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Ella & Maja - 9 maj 2011 19:17

Hej! När jag kom hem från skolan fick jag ju såklart börja med läxorna direkt... -.-


Vi har as mkt läxor!!     -.-     


Vi ska kunna allt det här på onsdag:


Albanien – Tirana

Andorra –  Andorra la Vella

Bosnien Hercegovina – Sarajevo

Grekland –  Athen

Italien –  Rom

Kroatien –  Zagreb

Makedonien –  Skopje

Malta –   Valletta

Portugal –  Lissabon

San Marino – San Marino

Slovenien –   Ljubljana

Spanien –  Madrid

Vatikanstaten – Vatikanstaden

Cypern –  Nicosia


Så jä*vla drygt... -.-


men jag har också ätit glass!! :D  

MUMS!!!


Men hej så länge!!

// Elliz    

Av Ella & Maja - 9 maj 2011 17:17

Hellu hellu!   


Idag när jag kom hem från skolan åt jag en glass för det var så himla varmt.    MUMS!!! 

Sen åkte jag och pappa iväg på motorcykeln och hämtade ut mina pengar,köpte en dator, hämtade nycklar och lite sånt.


Nu gör jag inte något speciellt. Mäst bara sitter vid datorn och tänbker på att jag måste göra läxorna och byta på mössen snart... Men jag orkar inte.   


Igår kom jag på ett nytt smeknamn till Ella. X !   För Ella börjar ju på E och hennes mellannamn börjar på C och hennes efternamn på S. Det blir ECS och utalas X!!   Nice vaa!? Jag är så duktig som kan komma på sånna där bra smeknamn.     


Vi zez, bye bye my friendz ;)  // Majzii puffen ;)

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards