Ella & Maja

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

8 maj xD

Av Ella & Maja - 8 maj 2011 12:31

Idag åkte min kusin, (Daniel), hans flickvän Lina, Jim deras kompis och August även deras kompis, (fast vi känner dem ju också) men dem åkte iallafall hem idag...    


Vi har haft det as kul i helgen!!    

Igår hängde jag med dem på stan, men först i början så var det Daniel, Lina och Jim som (för dem sov här första natten, på fredagen asså) Sen efetr några timmar kom Andreas min andra kusin och honoms flickvän Sara!   Och med deras hund Leia!!  

Leia: Hon är jätte glad på bilden, man kanske tror att hon inte är

det men hon skrattar bara! xD   


sen kom August och honoms mamma. När vi åt lunch. 


Sen grillade vi allihopa hemma!! Vi hade det jätte kul och mysigt! Sen mökade vi jävligt äckliga mökar så det stank över hela rummet! xD Hahaha!! xD

Vi hade det as kul!! :D  

Men nu hinner jag inte skriva mer... Zez 

// Elliz!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella & Maja - 9 oktober 2013 16:45

Idag ska jag ju rida dressyr, och har känt annars att mina gamla tyglar på mitt dressyrträns glider så lätt ur handen på mig. Men nu har jag fått nya! :) Dom här blev det:     Dessa är det såna här "stoppar" på, så att man får bättre fäste i ...

Av Ella & Maja - 6 januari 2013 11:50

www.ellaahh.blogg.se LÄS ALLIHOPA!!! :D <3

Av Ella & Maja - 6 november 2012 19:03

/Maja

Av Ella & Maja - 20 oktober 2012 18:13

Nu kan ni även hitta mig på www.majapeterssons.blogg.se. Ha det bra! :D ...

Av Ella & Maja - 12 oktober 2012 20:38

Idag va jag hemma från skolan hade migrän och ont i huvudet. Men känner mej bättre nu. Vill bara tacka Maja för att du tog hand om Bronco idag! Älskar dej bästis! :* Saknar min polle som fan <333 - Ella ...

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards