Ella & Maja

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ella & Maja - 17 oktober 2011 21:15

 

GODNATT! <3


// Maja

Av Ella & Maja - 17 oktober 2011 20:36

                         

Kopiering FÖRBJUDEN!!!


Bilderna är gamla, tagna i min lillasysters dockskåp, men dom är så söta så var tvugna att visa dom ändå. ;p <3

 

//maja <3

Av Ella & Maja - 17 oktober 2011 20:04

Idag i skolan skulle vi följa med 6:åringarna ut i skogen och alla (6:or) skulle berätta om varsitt djur för dom. Jag berättade om järv. Det gick bra men dom lyssnade dåligt, hahah. xp

Efter skolan var det utvecklingssamtal, men jag och mamma hade missuppfattat tiden lite och kom lite för sent, hehe. x) så det blev ett kort utvecklingssamtal. xp

När jag kom hen gjorde jag inte så mycket, har spelat sims och gjort lite annat på datan, gjorde en läxa oxåå. :P


// maja <3

Av Ella & Maja - 16 oktober 2011 10:32

Ska snart åka buss till stallet med Ella. :) Bloggar mer ikväll (om jag hinner). ;)


BYEE


// maja

Av Ella & Maja - 15 oktober 2011 23:15

Hejsan! Idag hade vi morgon fodring i stallet! Vi började med att ge alla hästarna mat, och sedan satte vi på alla täcken och släppte ut dem.


Efter ett tag kom Bronco!! Han är suuuper fiin!! :D Lite tjock bara xD men men x) det jobbar vi bort! ;) 


//Ella

Av Ella & Maja - 13 oktober 2011 16:08

Ledsen att jag aldrig hann blogga om provridningen! Har verkligen inte hunnit..! 

Men idag har jag tid!  

Som ni säkert vet så valde jag Bronco      

Men jag kmr ju såklart sakna Elvira..... "/ :( :'(

Det har varit ett jätte jobbigt val... Jag växlar lixom mellan Bronco och Elvira. Går inte att bestämma sig.. Fast det blev Bronco ändå. Det kommer att var ajobbigt i början men sen kommer jag älska honom lika mycket! Kanske mer! ;) <3

Om ungefär två timmar kommer våra grannar över vi ska vara med dem för pappa ska bort och äta middag på Grand Hotel vill också dit!! Fast inte med pappas jobb xD

Men det blir såklart kul med våra grannar också! ;) <3



Ha det bra!


/Ella <333

Av Ella & Maja - 13 oktober 2011 07:45

Ska till skolan nu, men ville bara lägga in den här gulliga videon från www.youtube.com ! x) <3


HA EN BRA DAG!!!


//M

Av Ella & Maja - 12 oktober 2011 20:20

Som rubriken säger har jag vart i stallet idag med mamma. <3 Vi red ut och det var mysigt. ;) Nu håller jag på och tränar till ett engelskaprov vi har imorron, och jag har lyckats glömma ena engelskaboken i skolan, hehe... Aja, vi får hoppas att det går okej ändå. xp Snart ska jag sova för jag är sååå trött. x) ZzZZzzzZzZ


// maja <3


Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards