Ella & Maja

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ella & Maja - 24 oktober 2011 20:45

Som ni kanske har märkt så har bloggplatsen gjort alla bloggar vääldigt breda. Ser lite konstigt ut tycker jag. :p Men jaja.. Idag i skolan hae vi konsert (eller inte vi men det kom en som hette Perla och hade det för oss) och det var såär, lite för mindre barn, mycket mindre, passade typ 6 åringar. hahah xp Den var slut vid halv fyra så då gick jag hem och gjorde läxor. Sen åt vi sushi och jag följde med mamma och handlade.


Ha en fortsatt trevlig kväll! <3


Av Ella & Maja - 23 oktober 2011 20:45

Aww vilken sööt kattunge! :D <3 Ni måste titta ;)


Detta blir sista inlägget för idag, bloggar mer imorgon! ;D Godnatt! <3


//Maja

Av Ella & Maja - 23 oktober 2011 19:15

Köpt det här reflexridtäcket på Hööks (pris 369 kr).

    Nu kommer vi synas bra! ;P


//MAJA

Av Ella & Maja - 23 oktober 2011 18:06

Hemma från stallet nuu. Det har vart kul. :) Orkar inte blogga så mkt nu. x) Trööt. :p Nu ska vi äta middag.


Hahah blev ett ganska tråkigt inlägg, men bloggar mer lite senare kanske!


//Maja

Av Ella & Maja - 23 oktober 2011 11:23

Nu väntar vi på bussen som kmr om 4 minVi ska rida för våran gamla ridlärare Irene :) Ha det bra!!//Ella och Maja! <3

Av Ella & Maja - 23 oktober 2011 08:19

...ska jag till stallet med Ella. =) Vi ska ta en buss som går 11.29 Vår ridlärare ska komma och träna oss, det ska bli kul! <3 Sen när jag kommer hem ska jag städa hos mössen och packa inför Gran Canaria! <3


Paradise Lago Taurito - Bild 17

Bild från hotellet där vi ska bo! <3

 

//Maja

Av Ella & Maja - 23 oktober 2011 07:33

Igår hade vi först ett långt stallmöte...Sen började vi mocka hagarna. Sen red vi först på volten och efter det gick vi bort till stubb åkern och galopperade där. När jag skulle rida sist så blev Bronco as het, han drog iväg med mig och slog bakut xDMen Majas mamma ska skaffa ett skarpare bett idag för att det är hon som hämtar oss idag och då passar hon på att åka förbi Hööks. (fast vi betalar ju såklart för det)Men när man galopperar först med honom är han inte alls så.. xD Men det kan ändå vara bra att ha ett skarpt bett ifall han drar iväg av någon annan anledning så kan det ju vara bra att få stopp på honom x)Så tröögt jag gick och la mig 12 igår och vaknar klockan 7 -.-//Ella

Av Ella & Maja - 22 oktober 2011 08:24

Hahah Ella du härmade mig med samma rubrik... xP Härmiiis <333


//M

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards