Ella & Maja

Alla inlägg under november 2011

Av Ella & Maja - 11 november 2011 08:46

Jag fick sluta direkt efter provet på spanskan! Det var ju nice! Men nu står jag och väntar på Maja... För hon går i en annan spanska grupp. så jag har stått och väntat i tio minuter och kommer göra det i tio minuter till... -.- xDAja hejdå :P/Ella

Av Ella & Maja - 11 november 2011 07:30

Idag är det Fredag! :D Skönt ;) Snart ska jag till spanskan, och efter skolan ska jag och mamma till stallet. Efter det kommer Ella och hennes lillebror o pappa över och äter middag, och Ella ska sova över för i morgon ska vi ha morgonfodrig, utsläpp och "luncha" i hagarna i stallet. Kul! :D Och man måste börja morgonfodra klockan 7 och det tar typ 25 min att åka till stallet så ja, vi måste gå upp typ klockan 6. Så därför ska Ella sova över. ;) 


Nu måste jag gå till spanskan. Hejdå! <3

 


//MAJA

Av Ella & Maja - 10 november 2011 16:44

...har jag vart i skolan, Nu passar jag min lillasyster för pappa är med lillebrorsan på tennis. Så, ja, det kanske blir lite mer bloggning ikväll. Får se ;)


I vår/sommar ska vi kanske få en kattunge av Simbas syster Sara. :D Hoppas det!! <3 (Sara ägs ut av min farmor och farfar)

Här är lite bilder på Sara som min kusin Matilda har fotat:

           


Kanske kommer kattungen se ut lite såhär, det är Simba när han var liten x):

 

GULLIGH!!! <3


Aja, ha det bra <3


//Maja

Av Ella & Maja - 9 november 2011 21:45

Blackie

  

Född: februari/mars 2010 Död: 9 november 2011

 

Blackie, nu behöver du aldrig lida mera. Nu är du fri från din smärta för alltid. Ha det bra så kanske vi ses någon gång.

Saknad av familjen och sina 2 systrar.   

Vila i frid!


Sista bilderna på Blackie:

       

Älskar dig alltid Blackie!!! <3


//Maja

Av Ella & Maja - 9 november 2011 21:15

Ja, idag var jag i stallet med Ella. Det gick bra! ;) <3

Nu sitter jag bara vid datan med Simba.


   

//Maja

Av Ella & Maja - 8 november 2011 17:45

I vanliga fall brukar ju jag och Ella åka till stallet på Tisdagar, men idag blev det Ella och hennes mamma istället... Vi bytte så jag och Ella rider imorgon istället. ;) Iaf, idag i skolan hade vi hemkunskap för första gången. Det var kul! :) Vi fick göra grönsaks dipp själva (utan recept) och det blev gott. ;P


Ikväll ska jag på restaurang med familjen. Så ingen mer bloggning idag.


Ha en fortsatt bra kväll! <3


//MAJA

Av Ella & Maja - 7 november 2011 16:47

Hej, nu är vi hemma hos Maja. :) Men idag i skolan fick vi sluta en timma tidigare (13.10) för på FN-dagen när vi hade konsert fick vi ju sluta en timma senare, så då fick vi sluta tidigare idag... :D Aja, vi gick hem till Maja och gjorde om bloggen, och kolla så snyggt det blev! xD Hahah, vi är iaf nöjda, men vad tycker du? Kommentera! <3

*nöjda* ^^


//ELLA & MAJA

Av Ella & Maja - 7 november 2011 16:15

Hej hej, som ni säkert redan har märkt har vi gjort om bloggen. Vi blev nöjda, men vad tycker ni? :) Kommentera gärna vad du tycker! :P


//Ell o Maj

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards