Ella & Maja

Alla inlägg under november 2011

Av Ella & Maja - 6 november 2011 14:50

Sara (min kusin) sitter och målar nagarna lila och rosa :) jag har precis målat mina naglar päronglassgröna x) 


Hejdå


/Ella

Av Ella & Maja - 6 november 2011 12:14

Jag är fortfarande hos min kusin men jag ska åka hem idag... :( 


Iförrgår var vi och shoppade på stan :) (laddar upp bilder när jag kmr hem)


Igår var vi på Boda Borg i Karlskoga! Det var väldigt kul! Man utförde olika banor, det var faktiskt ganska svårt x) 

Vi klarade Fame (det är typ musik frågor och kändisar) 

Farmen ( man kröp in i låtsasdass och så xD )

Galleriet (det var om konstnärer och så klurade man ut saker och så)

Läs mer på: www.bodaborg.se (om ni vill)


När vi kom hem så åt vi pizza! Efter det så flummade vi och skrämde varandra typ x)

Tror att jag bloggar mer på tåget hem.


Ha det bra!


/Ella <33




Av Ella & Maja - 5 november 2011 17:30

Ledsen, men så fort Ella kmr hem och vi får tid ska vi göra om grafiken igen, det var ett tag sedan sist ;)


//m

Av Ella & Maja - 5 november 2011 15:24

Imorse åkte jag och mamma till stallet. :) Vi red lite i sommarhagen, i skogen bredvid den och på andra sidan vägen. Det var kul och allt gick bra! ;D När vi kom tillbaka från ridturen gav vi hästarna deras lunch i boxen och medans dom åt gick vi ut och mockade i hagen innan vi släppte ut dom igen. Sen åkte vi hem och åt en sen lunch och nu kom jag på att jag kanske borde blogga lite idag, så därför gör jag ett litet inlägg åt er nu. :p Jag och mama ska sätta upp lite såndär julbelysning i trägården och efter det ska vi gå och mata grannarnsakatt för dom är bortresta. Ja, det var min dag det! ;) Får se om jag bloggar lite mera sen ikväll. =)


//m a j a   

Av Ella & Maja - 4 november 2011 19:45

Idag var jag i stallet för första gågen efter GranCanaria, och jg fick träfa Sonic! <3 :DD Jag och mamma red ut i skogen och det var mysigt! :) Nu ska vi titta på Idol, ha en fortsatt bra kväll! <3


//Maja

Av Ella & Maja - 4 november 2011 09:30

Har sett att dom har sånna här test på många andra bloggar, så tänkte göra det själv:


HUR SVENSK ÄR DU?
[x] Ditt efternamn slutar på -son
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du
[x, fast det stavas lite annorlunda] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[] I din familj är ni 2 barn
[x] Du har en mamma
[x] Du har en pappa
[x] Du bor i hus
[x] Dina föräldrar är mellan 35-60 år gamla.
[] Dina föräldrar har gift sig
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[] Din pappa heter Lars
[] Din mamma heter Anna
[] Din familj har en Volvo
[x vi har två, men en är silvrig] Din familj har en silver eller röd bil.
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger.
[x hahah alldeles nyss] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[] Du har varit i Grekland
[] Du har varit på Öland minst 2 gånger.
[] Du har varit på husvagnssemester minst 3 gånger
[] Din familj har en husvagn
[x] Någon av dina föräldrar röker
[x] Du har husdjur
[] De flesta i din familj är blåögda
[] Du äter inte McDonalds / pizza / tacos.
[nja, inte jag men mina föreldrar, räknas det? xD] Du följer Allsång på skansen

Av Ella & Maja - 4 november 2011 07:15

Idag blire stallet. :) Bloggar mer sen när jag kommer hem. ;)


Ha en bra dag <3


//MAJA =D

Av Ella & Maja - 3 november 2011 19:56

Hej! Nu är jag i Karlstad hos min kusin Sara :DD <3 Vi har precis ätit lasange.

Och nu sitter vi vid Saras stoora bioduk och bloggar :)

Jag åkte tåg hit, och det kändes som en evighet!! Fast det bara var 2½ timmar -.- 


Vi sitter mest och flummar, men Sara håller på att kommentera typ alla reklamer på internet -.- AS störande! Men Sara sitter såklart och bara skrattar åt mig, och jag dampar loss både på henne och hennes data! XD


Vad har ni gjort idag då kommentera! ;)



/Ella <3

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards