Ella & Maja

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Ella & Maja - 3 februari 2012 15:51

Japp, januari var en jättebra bloggmånad! :D Vi hade jättemånga besökare och slog vårt månadsrekord! :D Jippie! Vi har aldrig haft så många besökare på en månad! I somras hade vi ganska bra med besökare, men sen när skolan började bloggadde vi kanske inte lika mycket, eller vad vet jag, men i alla fall sjönk statistiken rejält. :( Men nu går det bättre igen och ni besöker mycket tycker jag. :) Men fortsätt besöka så ska vi slå månadsrekord igen! ;) 


//Maja

Av Ella & Maja - 3 februari 2012 14:24

Hej, uppdateringen har inte vart den bä¨sta dom senaste dagarna... "/ Här är allt som har hämt:

Tisdag: Jag och Ella åkte till stallet efter skolan. :) Vi red ut en stund och sen red vi på ridbanan.

Onsdag: Vi åkte till Gustavsberg hela gänget. :D Vi har fixat dragkrok till våran bil så vi hyrde en till hästtransport. Sonic och Pelle fick åka i en och Bronco i den andra. ;) På Gustavsberg hade vi hopplektion för en tjej i stallet och det var jätteroligt! ;D 

Fredag: Idag har jag vart i skolan och vi hade klassenstimme. Det var jättekul! :D Vi fick vara i grupper och så hade vi charader och så fick vi göra en egen teater på typ fem minuter. Sen fick vi chips och popcorn oxåå. ;P Men nu tittar jag bara på TV och kollar på lite saker på datan. Ska till tandläkaren sen och efter det ska jag på en klasskompis födelsedagsfest. Nice! ;DD <3 Ska sova över så kommer hem imorgon och då blire stallet med Ella. Idag är hon o hennes mamma där förresten så Ella kommer lite sent till festen.


Här kommer lite bilder på mig och Sonic från när vi var på Gustavsberg:

 

Jag ser lite mupp ut på "Hoppbilden", men jaja, man får bjuda på sig själv lite. ;ppp Sonic är i alla fall fin <33


Ha det braa! <3

-MAJA 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards