Ella & Maja

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Ella & Maja - 27 februari 2012 07:45

 

Okej, här kommer sportlovets planering:

Idag (måndag) : Min medryttare tar hand om Sonic. Jag gör inget speciellt, ska fixa och lite så. Bloggar mer sen! ;)

Tisdag: Jag och Ella är i stallet.Vet inte om vi rider ut eller rider på ridbanan eller, ja. x) Vi kanske kan ta lite kort eller filma lite...? :)

Onsdag: Jag, Ella och Beatrice åker med hästarna till Gustavsberg. Vi kommer nog hoppa lite, träna inför tävlingen på Söndag. ;)

Torsdag: Min medryttare tar hand om Sonic. Har inga planer för den här dagen heller. x) Får se vad jag hittar på...

Fredag: Jag tror att jag och min mamma ska till stallet...

Lördag: Jag och Ella åker till stallet. Kanske kan filma och/eller ta lite kort då också...? =)

Söndag: Tävla!!! :DD <3


Japp, det var sportlovets planer. ;) Vad ska ni göra på sportlovet??? KOMMENTERA! <3


-Maja

Av Ella & Maja - 27 februari 2012 07:24

Så himla skönt att det är sportlov... <3 Idag ska jag bara vara hemma, min medryttare är i stallet idag, så ska inte till Sonic. Jag ska försöka städa rent hos mössen, måla naglarna, gå ut en stund och kolla så att mina tävlingsridkläder passar, jag har inte tävlat sen typ i våras. (!) :S  men nu ska  det bli av :D 

Hur som helst kommer det bli mycket uppdatering under dagen, har redan gjort några tidsinställda inlägg och ska göra fler nu. Och under veckan ska uppdateringen också vara i topp har jag tänkt mig, nu när det är sportlov har jag massa tid till att blogga..! :D

 

 

   

/Maja <3

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards