Ella & Maja

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Ella & Maja - 5 februari 2012 19:21

har inte hunnit blogga på länge.... :(


fredag: Jag var i skolan, och när jag kom hem åke jag och mamma till stallet, jag logerade Bronco :) han var super duktig! :D han blev lite jobbig i galoppen han bockade rätt mycket och så men jaja.. x) sedan tog jag en liten promenad med honom.På kvällen var jag på en fest hos en i min klass, det var kul :) vi gick spökrunda, "drack" ur en choklad ur en choklad fontän. Kollade på film till klockan 3 på natten och så :) men det var kul! 


lördag: Tog jag och Maja bussen ut till stallet, vi red ut på andra sidan vägen på Kulla Gårdsväg (galopp vägen) och det var suuper fint väder! Här kommer några bilder:                             


Söndag: Idag började jag och Maja med att mocka, fixa höpåsar, vatten osv.. :) sedan gav vi hästarna lunch och efter det red vi på volten, vi tränade markarbete! :D och så skuttade vi över ett litet hinder :) 

Här kommer några bilder och filmer!


   
 
 

/Ella

Av Ella & Maja - 5 februari 2012 18:19

Jag fyllde år i torsdags :) men jag tänkte att jag kan berätta lite om den ;) på morgonen så fick jag paket x) jag fick två par boots, ett par damasker, transportskydd (elr dem fick jag på onsdagen av Maja) ett presentkort på hela Sickla köpkvarter på 500:-, 400:- av mamma, 500:- av mormor och morfar. Och brun-biega benvärmare, och även ett par svarta ;D

Och sedan var jag i skolan typ en vanlig skoldag. På kvällen gick vi på restaurant med min mamma, min pappa, min lillebror och mina två kusiner och deras flickvänner :D när vi hade ätit bowlade vi och mitt lag vann x)  

Så det var en najs födelsedag! ;D <3 Och av mina kusiner fick jag ett presentkort på H&M på 400:- :D 


//Ella xoxo <33

Av Ella & Maja - 5 februari 2012 15:47

Idag var jag och Ella i stallet. :) Vi byggde en cavaletti-bana av bommar och gjorde ett litet minihinder. Det var jätteroligt, kul att prova på något nytt med hästarna också. ;) Vi filmade varandra och tog kort också med Ella mobil, så hon lägger nog ut dom sen. 

Just nu är jag bara hemma, min lillasyster Molly har kalas här så...håller mig lite undan ;P Här är några bilder på när hon rider Sonic:

   

Gullihh <33


-Maja

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards