Ella & Maja

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Ella & Maja - 11 juni 2012 12:15

 

Av Ella & Maja - 11 juni 2012 11:09

Jag och Ella håller på att träna på länderna i Europa, huvudstäderna i Europa, Sveriges landskap och Sveriges tätorter på Seterra. Tråkigt... Men snart ska vi äta avslutningslunch i matsalen, mums!

 

Av Ella & Maja - 11 juni 2012 10:38

Idag är det min födelsedag. :) Har fått massa presenter, men fotar och visar dom sen ikväll för jag är i skolan nu. Men när skolan har slutat så ska jag och Ella till stallet. Sen när jag kommer hem igen så ska jag äta födelsedagsmiddag med familjen och äta tårta. Bloggar om jag hinner! ;)

 

Av Ella & Maja - 11 juni 2012 10:21

Tänkte berätta vad som har vänt de senaste dagarana:


Fredag: jag  var bara hemma och tog det lugnt, kommer inte ihåg så mycket vad jag gjorde..


Lördag: Jag och Maja fick skjuts ut till stallet och sen hoppade vi på ridbanan, och det gick ganska bra, förutom att Bronco blir tött ganska fort så han hoppade in i ett hinder på slutet..x) men vi hoppade en meter och det gick bra. ;) När jag kom hem gick jag och shoppade lite i Sickla. Sedan fick jag lite bråttom till Majas fest, men jag kom lite innan och hjälpte Maja att förbereda lite. Men festen var iallfall jätterolig!


Söndag: På morgonen vi frukost och så. När alla hade gått hem hoppade jag och Maja studsmatta, och sen gick jag hem. Sen åkte vi till stallet, vi red dressyr i ridhuset, tränade på lite skänkelvikningar, men det gick ovanligt dåligt... Han lyssnade verkligen inte..! Suck.. Men jag ser att han har fått en väldigt fin trav! ;)


Måndag: Nu är jag i skolan, vi jobbar med länder i Europa, men måste gå nu! 


 

Av Ella & Maja - 11 juni 2012 08:00

Måndag: Min födelsedag! Skola 9.00-14.30 Jag åker till stallet med Ella efter skolan. När jag kommer hem ska vi äta middag hela familjen och äta tårta. :)

Tisdag: Skolavslutning! Efter skolavslutningen åker jag och Ella till stallet. Annars inga speciella planer.

Onsdag: Jag och Ella åker till stallet och rider hästarna en sista gång... Sen på kvällen kör vi tillbaka hästarna till Karlshem där dom ska få vara över sommaren. :'(

Torsdag: Jag, mamma, Molly (min syster), Konrad (min bror), Ella, Ingrid (Ellas mamma) och Martin (Ellas bror) åker tillsammans till Turkiet och är borta en vecka. Det ska bli jätteroligt! :D

Fredag: Turkiet...

Lördag: Turkiet...

Söndag: Turkiet...

 

Av Ella & Maja - 11 juni 2012 08:00



Måndag: Majas födelsedag! Grattis! ;D <3 Vi ska ha en avslutningsluinch i skolan som är för oss sexor, eftersom vi slutar på Sickla så får vi en extra god lunch. Vi ska även repitera inför skolavslutningen. Efter skolan åker jag och maja ut till stallet. 

Tidsag: Skolavslutning! :D efter den åker jag och Maja ut till stallet. 

Onsdag: Vi ska lämna tillbaka Sonic & Bronco till Karlshem.. Jag kommer sakna honom så mycket!! :'( <33

Torsdag: min och Majas familj åker till Turkiet! :D <3 

Fredag: Turkiet

Lördag: Turkiet

Söndag: Turkiet

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards