Ella & Maja

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Ella & Maja - 12 juni 2012 21:39

Idag hoppade jag och Maja på ridbanan, det gick jättebra! Bronco har inte gått så bra på länge, han rev inte ett enda hinder till på köpet även fast jag hoppade rätt mycket. Och så var har väldigt pigg. Han har blivit mycket piggare i hoppningen än va han va när vi hoppade i gurra. Så det var kul! Men det blev sista hoppningen för den här gången, för imorgon lämnar vi ju tillbaka hästarna till Aud. Men efter sommarlovet så får vi ju tillbaka dem! ;) När vi var hade hoppat klart så skrittade vi ut en liten sväng, när vi ridit klart spolade vi av hästarna och sedan ställde vi ut dem i gräshagen.  Pallar inte skriva mer nuu... Haha, nä men när jag kom hem har jag städat och typ lyssnat på musik 6 timmar i streck. x)

  

   haha, rastlös kille


 

Av Ella & Maja - 12 juni 2012 11:08

Det här fick jag i födelsedagspresent igår:

  • IPhone 4 S (vit)
     
  • Skal till IPhonen 
     
    Ungefär ett sånt här ;)
     
  • Skydd till IPhonen


  • Nya ridvantar, ett par svarta och ett par mörkblåa


  • 2 par mörkblåa CRW -ridstrumpor


  • 1 par svarta och gråa CRW-ridstrumpor


  • 1 par gråa och rosa CRW-ridstrumpor


  • En klänning från H&M

    Såg ut ungeför så här fast lite andra färger :)
  • Ett nytt objektiv till min kamera 

    Nästan ett sånt här 

   

Av Ella & Maja - 12 juni 2012 11:02

Idag var det skolavslutning i skolan. Jag hade på mig en vit klänning, tights och en kofta (för det var ganska kallt!). I luggen hade jag gjort en inbakad fläta också. Men först samlades vi klockan 08:20 uppe i klassrummet. Sen klockan 09:00 började själva avslutningen på skolgården. Vi 6:or fick böcker som avslutningspresenter. Det var skönt att ha skolavslutning, nur är det sommarlov! :D

Nu tänkte jag göra ett inlägg och visa vad jag fick i födelsedagspresent igår...

Sommar... <3

 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards