Ella & Maja

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Ella & Maja - 25 juni 2012 22:01

6 frågor om dig själv
Fullständiga namn? - Ella Celina Sandberg
När fyller du år? - 2 februari
Några utsmyckningar på din kropp, isf vad? -  nope
Vilken årstid är bäst? - sommar och vintern
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - SOVMORGON, äta lyxig hotell frukost och slappa
Vem älskar du mest på denna jord? - Familjen, vänner, Bronco och mina marsvin
 
frågor om dina vänner
Vilka av dina vänner gillar du mest ? - Maja :P <3
Vem av dina vänner är mest "evil"? - hm.. jag vet inte :o
Vem röker av dina vänner? - -
 
10 frågor om din familj
Vem står dig närmast? - mamma o pappa 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
Vem är farligast i din familj? - haha min lillebror, ibland mot mig då xd
Har ni några djur? - Hyr ju Bronco, 2 marsvin o fiskar
Vem är coolast? - Jaaaag, haha nej jag vet inte xP
Vem är du mest lik ? - vet inte :O
Vem sover du oftast med? -själv!
 
10 frågor om idag
Vad har du gjort? - sovit, shoppat,bloggat
Har du varit glad idag? - ja
Har du varit ledsen idag? - Ja, blev lite ändrade planer inför sommaren.. :(
Har du gjort något bra idag? - eem, vet inte
Har du slått någon idag? - nepp
Vad ska du göra nu? - blogga (tror jag hahah)
Har du gjort något dåligt idag? - hoppas inte det :O ;) 
Vad har du ätit idag? - lunch, pasta o köttfärsås, tog en fika på stan, chokladboll, middag korv och pasta.
Har du duschat idag? - inte än 
Är du trött? - Nej
 
 
 
 
 
 

Av Ella & Maja - 25 juni 2012 18:29


Titta vad jag hittade idag! Lite fail att det är en hund istället för en häst på skylten :P Men ändå, kul!


 



Av Ella & Maja - 25 juni 2012 18:15

Imorse vaknade jag av att mamma plingade på hemma hos min pappa vid 10 tiden för att min brorsa föt att han skulle typ åka rötga fingret, eller nått x) men iallfall jag hade varit uppe till 4 på morgonen så var ganska trött sen, men kunde ändå inte somna om.. suck, haha.

Men sen gjorde jag mig iordning och efter det åkte jag med mamma in till stan och hjälpte henne med att hitta ett par nya bågar till hennes glasögon.  Sen gick vi runt i lite andra affärer, men jag hittade inget speciellt förutom en låda att ha på mitt skrivbord.

Den ser ungefär ut såhär.


Men nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, hade nog tänkt blogga en del..!


 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards