Ella & Maja

Alla inlägg under februari 2012

Av Ella & Maja - 25 februari 2012 08:45

Ja, vad tycker ni? Är det bra eller dålig uppdatering, är inläggen roliga att läsa eller ska vi blogga mer om något speciellt? Ska vi till exempel blogga mer om vad vi gör i stallet, göra videoinlägg, fota mer och lägga ut bilder, eller ja, vad vill ni ha mer/mindre av? Det är ju ändå ni som läser bloggen, och vi vill såklart att ni ska tycka om den så mycket som möjligt, så nu när du har chansen att påverka, så kommentera! ;D 

Vi blir verkligen jättetacksamma om ni skriver vad ni tycker, tillsammans kan vi göra bloggen bättre! <3




KRAM /MAJA <3

Av Ella & Maja - 25 februari 2012 08:15

Vaknade klockan sju idag. x) På helgerna när man får sova länge vaknar jag alltid tidigt istället..! I alla fall, jag läste lite och tittade på TV, åt frukost och bytte om. Jag ska till stallet lite senare med Ella. Vi ska rida till sandtaget med en tjej i stallet och så. ;) Det ska bli kul! <3 Bra för hästarna att träna på att klättra lite. ;D

När jag kommer hem från stallet ska jag kanske göra rent hos mössen eller något.

 

Väldigt dålig bild på Smulan i sin bur. x)


Min lillasyster är sjuk så jag vet inte om vi kan åka till Gamla stan imorgon och titta på bio och det... Får se. "/


/MAJA

Av Ella & Maja - 24 februari 2012 19:45

Tjenare! Har precis ätit lax och bakad potatis, mmm. <3 Ska titta på The Voice sverige som börjar snart. Har tittat på det ibland förut, brukar ni titta på det? =)

Har läst på en del andra bloggar, att det kan ju vara svårt ibland att komma på något att blogga om. Men om man får en idé någon gång så kan man skriva ner den på en lapp till exempel, och sen när man inte kommer på vad man ska blogga om så bara tar man fram den där lappen, så har man förhoppningsvis något att blogga om! :D Har någon utav er testat det? Är det bra i så fall? Har själv aldrig testat det men ska göra det tror jag. ;P


Visst har det vart ganska bra med uppdatering idag i alla fall? :P Det kommer fortsätta hela lovet, det lovar jag! ;)



/MMAAJJAA

Av Ella & Maja - 24 februari 2012 18:24

Det var väldigt länge sen som vi hissade & dissade, så tänkte gör det bara för skojjs skull. ;)


     


 


Av Ella & Maja - 24 februari 2012 15:34




Gjorde en liten veckoplaneringsbild i Picasa. x) Tänkte börja skriva varje vecka vad som kommer att hända och så. ;) Nu är det ju lite sent, det är ju fredag. Men gör en liten planering för helgen, så får ni ett nytt inlägg på söndag eller måndag om vad som kommer hända nästa vecka. :P

Men här kommer helgens planer:
Lördag: Ella och jag åker ut till stallet, vi har insläppet också på kvällen. ;)
Söndag: Jag åker ut till stallet själv, Ellas medryttare rider Bronco då istället för hon ska bort på sportlovet sen tror jag. Sen på eftermiddagen/kvällen ska jag, mamma, och mina två syskon åka in till gamla stan (vi har en lägenhet där också) och gå på bio. Vi ska sova över i lägenheten en natt och så. ;)





Det var helgens planer! Resten av sportlovets planering kommer som sagt i ett inlägg på söndag kväll eller på måndag! 




//Maja 











Av Ella & Maja - 24 februari 2012 15:30

Nu är jag och min mamma på väg ut till stallet. Jag vet inte riktigt vart vi ska rida kanske rider ut en sväng får se ;) 


Jaja hare bra! 


Broncisen i boxen ;) <3


/Ella 

Av Ella & Maja - 24 februari 2012 15:27


YES! Nu är det sportlov! :D <3 Så himla skönt <3

I alla fall, vi slutade 14.10 idag i skolan. Ella och hennes mamma är i stallet idag. Jag ska inte göra så mycket, fredagsmys med familjen bara tror jag. ;) <3

Ska inte åka bort någonstanns eller så på lovet heller, ska göra ett inlägg senare om allt som ska hända, så ni vet. ;)'


Ha det bra så bloggar jag mer senare! ;D


/Maja 

Av Ella & Maja - 24 februari 2012 10:29

Nu sitter vi i skolan, fick lov att blogga faktiskt :P vi gör inte så mycket vi typ fyller i en trygghet lapp pa datan. Det e så najs nu har vi äntligen fått våra nya HP datorer!! De e jättebra! :D

Aja ha det bra!!


//Ella och Maja <3

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards