Ella & Maja

Alla inlägg under juni 2012

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 15:10

Mitt mellis idag blir:

Ett äpple och ett glas med vanilj & päron yoghurt. Rekommenderas! ;)

 

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 14:45

Lördag: Jag och Maja åker ut till stallet klockan tio ungefär, vi ska maocka och fylla på vatten i hagen + smörja sadel och träns. Jag skulle vilja rida dressyr i ridhuset, eftersom det antagligen kommer att regna...


Söndag: Våran ridlärare ska komma och hålla i en dressyr lektion för oss, det är hon som står på Evlinge nu. Men det ska bli jättekul att ha en träning! :D Det var så länge sen nu...

 

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 14:30

 

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 12:15

Hittade det här videoklippet på YouTube. Jag trodde nästan inte att det fanns katter som gillade att bada! Simba skulle aldrig vilja bada sådär, helt omöjligt! x) Han hatar vatten...

 

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 11:25

Idag skulle min kanin fyllt fyra år, men hon dog för ungefär två år sedan av cancer.... <3 :(


(Kaninen bredvid är hennes syster Flinga)

Sötis, Älskar dig! <33



 

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 10:35

Nu har vi religion, men jag blev klar med uppgiften så fick lite tid över till att blogga. ;) Lite senare idag ska vi ha bild och musik. På musiken kommer vi träna inför skolavslutningen tror jag, men vår dåliga låt! 

Vi slutar klockan 14.10 idag, och efter skolan ska jag åka till stallet med mamma. Stackars hästarna som står ute i hagen just nu, alldeles blöta! Hoppas dom som släppte ut dom satte på dom deras regntäcken i alla fall..!


Gratisbild på Taggbuske

Jag vet, det har blivit ganska mycket naturbilder nu. Men på min skoldator har jag inga bra bilder att lägga ut, och jag hatar när bloggar lägger ut samma bilder flera gånger så... Ja, det får helt enkelt bli lite tråkiga naturbilder istället. ^^

 

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 09:32

Sitter och tittar på lite roliga klipp på YouTube, här är några videoklipp på några supersöta och roliga djur.

Här är två rävar som hoppar studsmatta:


En älg som simmar i en pool:


2000 ankor:


En hund som leker med råttor:


En häst och en hund leker med boll:


En hundvalp gosar med en katt:


Cat fails:


Katt och bebis gosar:

 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards