Ella & Maja

Alla inlägg under juni 2012

Av Ella & Maja - 27 juni 2012 17:12

Min bärbara dator funkar inte vet inte vad som har hänt med den.. Det går lixom inte att klicka på något på skrivbordet, det blev så en gång förut, men du var min granne schysst och fixa den men vete fan hur han gjorde, haha xP. Och det betyder att jag inte kommer att kunna blogga på typ lite drygt 2 veckor, för ska åka ner till Halland. Men får väll se om jag kan slänga in nått inlägg från mobilen, men det går inte att lägga ut någon bild eller nått. Men vet inte riktigt om Maja kan blogga heller för hon skulle till Tängby och på nån släcktträff så därför kan inte hon följa med till Halmstad, som vi trodde.. :(



Men nu kom solen fram så ska nog gå ut med Albin, om han e hemma. ;)



Hörs! <3

 

Av Ella & Maja - 27 juni 2012 13:03

Vakna precis, haha. Men idag ska jag fixa på mitt rum håller på att göra om ganska mycket hemma hos pappa, i mitt rum.

Men just nu lyssnar jag på The voice, radio, och bloggar ofc. ;)

 

Av Ella & Maja - 27 juni 2012 11:45

 

JAG KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DEJ, SONIC <3

 


Av Ella & Maja - 27 juni 2012 06:30

Nu går jag o lägger mig, 06:30! Redan helt ljust ute.. Haha


 



Av Ella & Maja - 26 juni 2012 23:15

Ridskor, 549:-


HV polo ridstrumpor, 89:-


Boots, 149:-


Terrängskydd, kan vara bra att ha till Bronco eftersom han trampar sönder sig ganska lätt, och tänker inte på vart han sätter hovarna när man rider i skogen... Men vet inte om jag ska ha skydden bara fram, eller både fram och bak..?

229:- (fram)


Terrängskydd, bak? 249.-


Dressyrschabrak, 269:-


Fårskinspad, 749:- Behöver en riktigt tjock pad så att sadeln kommer upp lite mer, + att den är som en stötdämpare.


Ridhandskar, 99:-


 

Av Ella & Maja - 26 juni 2012 17:06

Idag vaknade jag vid 12. haha :P Och sen gjorde jag mig iordning och åt lunch. Efter det åkte jag och vaccinerade mig mot TBE, det är typ någon fästingsjukdom. och sen åkte jag till Hööks, hade gjort en jättelång lista på saker men kom på att det är bättre att vänta tills det blir någon rea, för just nu är det bara 50% rabatt på utvalda produkter. Så jag köper det sen, jag har ju ändå ingen användning för dem nu. Men jag köpte ett par ridstrumpor och ett par handskar, och så bytte vi grimman som jag gav till Maja i födelsedagspresent, för den var för liten. När vi var klara på Hööks åkte jag och mamma till stallet. Vi tog hem väldigt mycket saker som ska tvättas och som jag vill göra rent. + att de ska spola ur hela stallet så kan inte ha kvar allt ifall de råkar komma in vatten i skåpen.. Iallafall inte dom ömtåliga sakerna. Men det var kul att komma tillbaka till Kovik, var ju typ 2 veckor sen nu. Så det känes lite annorlunda att inte Bronco och Sonic var där, helt tomt i vårat lilla stall... :(





Handskar Dressage CRW® 29:-

 


Ridstrumpor CRW® 29:-


 

Av Ella & Maja - 26 juni 2012 16:45

Jag tävlar om ett "sverige pannband" Har redan ett par blåa senskydd ;)

www.timon.bloggplatsen.se / www.twostaars.blogg.se


 

Av Ella & Maja - 26 juni 2012 16:45

Som ni säkert redan vet så har vi varit borta i Turkiet en vecka. Det har varit jätteroligt, mycket sol, bad och shopping! ;)


Och här får ni lite bilder som jag tog med min Nikon D3100.


Havet och utsikten från hotellet:


                       


O här e lite bilder på hotellet

 

 


  


Och lite blommor ;)







             


Poolen

 


Kunde tyvärr inte ladda över alla bilder jag tog, Det var typ något fel på bloggplatsen... Får visa dem nån annan gång och det jag shoppade.

 




Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards