Ella & Maja

Alla inlägg under juni 2012

...

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 09:23



Vädret ser ju inte precis ut att bli det bästa... Men på onsdag ser det iallafall lute bättre ut!


 

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 09:21

Tillbaka i skolan. Spanskaprovet gick toppen! :) Nu har vi fått rast till klockan tio, soft. ;) Och vi får vara inne på rasten också på grund av vädret, annars måste vi nästan alltid vara ute, speciellt när vi har en vikarie som vi har idag... Men ibland är det bra med skitväder alltså, haha! :p


Gratisbild på Löv  

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 09:14

Hej var ju och klippte mig igår, jag vet inte blev inte så nöjd... :/ 

Det var mycket finarne när det var lockigt, jag lockade det imorse, men nu har lockarna gått ur... Och nu ser det för jävligt ut... :(


 

Av Ella & Maja - 1 juni 2012 07:45

Godmorgon! Nu sitter jag på bussen. Är på väg till Ekliden (högstadiet) för jag ska ha spanska. Vi ska ha prov idag. Tränade lite igår kväll. Hoppas det går bra! 

Men usch vilket hemskt väder det är idag! Det som var så bra och skönt sommarväder ett tag, man kunde bada jättemycket och sola, men nu? Tråkigt... Man blir liksom ledsen när det är sånt här dåligt väder. :( När det är soligt och skönt blir man automatsikt mycket gladare. Aja, bara att gilla läget antar jag. ;/

 

Presentation


Vi är två tjejer på 13 år, Ella och Maja. I vår blogg kommer du att få läsa om våra liv som mest handlar om hästar och annat som händer i vår vardag.
Enjoy! :)

Sök i bloggen

Fråga oss

42 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Besökarstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards